• sns01
  • sns02
  • sns03
  • sns04
  • sns05
Cerca

I Screeds Novità

A pavimentatrice di asfalti hè aduprata per permettere à u rulli di fà u prucessu di compattazione furnendu un stratu superficiale uniforme è una precompattazione omogenea cun abbastanza stabilità. Hè una prestazione affidabile hè a garanzia per uttene questi requisiti. Tutti i pavimentatori asfaltati moderni sò cumposti da duie unità principali, un trattore è un massu flottante.
E pavimentatrici à roti ponu esse azionate più flessibilmente è adatte per a posa di materiali di basa micca legati è nantu à superfici illimitate. I pavimentatori tracciati sò utili per pone sezzioni larghe extra è in pendenze ripide.
U massettu cambia u mischju di l'asfaltu in un spessore esattu, gradu, caduta trasversale è prufilu di corona. U massettu flottante autonivellante hè attaccatu da i bracci laterali da ogni latu di u trattore. Ogni irregulazione superficiale pruvucarà pochi movimenti verticali.
U spessore desideratu di u mischju pò esse ottenutu aghjustendu i punti di punta, chì hè u cuncepimentu più intelligente. Ogni muvimentu di i dui punti di u dittu altera l'equilibriu è porta à una crescita o una caduta di u massettu.
I massetti d'oghje sò riscaldati principalmente da elettricità mentre a versione più vechja, i massetti riscaldati à gas sò sempre dispunibili. U calore impedisce à a sola piastra di ripiglià asfaltu caldu. 
U pesu di i massetti hè u paràmetru principale chì hà una influenza nantu à a so 'capacità di precompattà l'asfaltu. U più pesante hè u massicciu, megliu serà a precompattazione. U massettu VÖGELE AB500 TP2 hè u più pesante chì offre da a nostra vasta flotta VÖGELE, chì e so prestazioni sò eccellenti. I sistemi di compattazione sò aduprati per aiutà a precompattazione ma facilitanu ancu u massettu à flottà. Sia a scelta di a tamponatura è / o di u massicciu vibratore dipende da l'applicazioni, sia da i tippi di mischiu, u spessore di u stratu, e preferenze lucali è e specifiche. 
Xuzhou Chengzhi Construction, cum'è fornitore di pezzi di ricambio, offre una varietà di accessori di macchine di finitrici. Sè avete qualchì quistione nantu à i nostri prudutti, site benvenutu à cuntattateci per acquistà informazioni più dettagliate. Ci hè destinatu à furnisce i clienti cun prudutti di alta qualità è serve i clienti à a so ultima soddisfazione. Speremu sinceramente di custruisce più relazioni d'affari à longu andà.


Tempu di posta: Jul-28-2021