• sns01
  • sns02
  • sns03
  • sns04
  • sns05
Cerca

Cumu travaglianu i pavimentatori

Per trasportà u pavimentu cù materiali sott'à gamme di trasmissione à elevata carica, a nostra sucietà adotta i materiali più resistenti à l'usura, resistenti à l'impatti, ad alta resistenza, chì si prevede di serve un longu periodu.

U cuncepimentu di u trasportu di u backplane hè di grande intelligenza. In altre parolle, a so installazione ùn hà bisognu di vite, chì pò salvà assai tempu. Usendu una cumbinazione di materiale resistente à l'usura è catena di trasportatore ad alta resistenza, u tempu di serviziu di a macchina hè garantitu per esse abbastanza longu. Inoltre, materiale di lama in lega resistente à l'usura hè adupratu ancu per uttene a cunnessione, uttene una installazione conveniente è ancu per allargà a vita di serviziu.

A so funzione hè di spustà u materiale da a tramoggia à a lama spirale. U picculu spessore di pavimentazione hè cumpletatu per u più da u trasportu orizontale mentre chì u spessore di pavimentazione grande è mediu hè tipicamente attraversu u trasportu inclinatu ascendente.

U principiu di travagliu di u trasportu di pavimentatore pò esse descrittu cusì: A catena guida u raschiatore orizzontale per scorrere in u pavimentu. Cù l'accumulazione di materiali, a finitrice porta i materiali attraversu a porta, formendu cusì un certu flussu di materiali mobili, chì continua à scalà in cima di a lama spirale. I punti essenziali di a cuncezzione di u sistema di trasportu di raschiatore di pavimentatore sò i seguenti: Prima, a velocità di un raschiatore sarà calculata per soddisfà i requisiti di a produttività di lastricatore; Dopu, a putenza di u raschiatore si adatta gradualmente finu à chì risponde à e richieste di u putere di lastricatore. Dunque, u pavimentatore pò esse trasformatu in u muvimentu operativu è travaglià bè.

Avemu Xuzhou Chengzhi Construction, cum'è fornitore di i pezzi di ricambio di a macchina di trasportu di u pavimentu, offre una varietà di accessori per a macchina, cumpresu u fondu di u pavimentu. Sè avete qualchì quistione nantu à i nostri prudutti, site benvenutu à cuntattateci per acquistà informazioni più dettagliate. Ci hè destinatu à furnisce i clienti cun prudutti di alta qualità è serve i clienti à a so ultima soddisfazione. Generalmente, simu sinceramente impazienti di più cooperazione cummerciale à longu andà è continueremu sicuramente à avanzà per creà un futuru più prometitore.
How pavers work


Tempu di posta: Jul-28-2021